How to change dag 11
Vergankelijkheid kan zo mooi zijn. Gisteren DMC (van RUN haha) gezien in de Lakei in Helmond. Bizar concert en ook weer geweldig. Dat iemand die zo'n roem heeft vergaard uiteindelijk na 20 jaar niet te beroerd is om op nieuw te beginnen.
Mooie les: je kan altijd door. Wel verstandig om te blijven zoeken naar nieuwe dingen. anders wordt je een truucje.
tot morgen grH